tisdag 22 oktober 2013

6.35

Sitter här och försöker långsamt komma någonstans på mitt Pre Departure Project. Känns som jag är tillbaka i skolan, men det kan säkert bli roligare när jag väl kommer igång mer med det.  Men känns bra att jag kommit igång med det. Så jag inte behöver stressa med det sen i slutet. Imorgon ska mina visum papper komma, ska försöka bli klar med dom så fort som möjligt så jag har det överstökat.

Satt här hemma och frös innan, kolla då väder appen och såg att det stod på 5 grader här, det var då 20 grader i Austin så jag ska inte klaga. Jag som tycker om värme tror jag kommer trivas bra i Austin, haha.


Var precis inne och kolla på mitt Au Pair Room och såg att mina flygbiljetter är nu bokade. Jag flyger visst här i från redan 6.35 på morgon, va kul.. Då kommer ju inte min plan om att inte bli jetlagged funka så bra eftersom jag verkligen inte kan sova i fordon, som flygplan. Så det blir väl bara att lyckas hålla mig vaken. Ska visst byta flyg i Bryssel också innan jag kommer till New York. Men jag kommer fram redan vid 12 på dagen i New York vilket är ganska skönt. Sedan är ju inget planerat förens dagen efter. Får väl se vad man kan göra det. Får ju hålla mig igång så jag inte somnar för tidigt och då kommer jetlaggen vara väldigt jobbig. Men jaja, det är ett tag tills innan det. Har en del som måste fixas innan jag är verkligen på väg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar