söndag 17 november 2013

hours left

8 timmar kvar nu. 

Än så länge känner jag mig inte så nervös mest excited över allt. Bara tanken över att om mindre än 24 timmar så är jag i New York. Först väntar ett antal timmar på ett flygplan och ett byte i Bryssel. Men sen är jag där, i the Big Apple! 

Känns som igår som jag matchade med min familj. Men det var ju ändå mer än en månad sen nu och snart är det min tur att åka. Och på fredag får jag äntligen träffa min underbara värdfamilj

Ska måla naglar nu lite snabbt sen dra jag mig till sängs. Frågan är om jag somnar eller inte. Men vid 4 i natt så beger vi oss till flygplatsen familjen och jag. Ska läsa ut min bok också, har ungefär 50 sidor kvar så det ska gå. Kanske kollar igenom mina väskor ett par gånger till också, haha!


Excited girl här alltså, i pyjamas till och med! haha

Får se om jag hinner uppdatera lite snabbt innan jag åker men annars så kommer nästa inlägg från Amerikansk mark! 

1 kommentar:

  1. Ha det så bra "over there", hoppas allt blir lika kul och bra som du förväntar dig... glöm inte att fota en Texas Rangers när du får syn på en sån...

    SvaraRadera