onsdag 4 december 2013

Lovin' life

Idag skulle vara en ganska kort jobb dag för mig eftersom det var mening att jag skulle åka till social security administration medan farmor och gamle faster passa lilla kille. Men dom hade andra planer så vi får åka dit imorgon istället. Men det var ändå en lugn dag för mig, killen somnade en lite stund efter frukost och då satt jag och åt lussekatter och surfa lite på datorn. Han sov fram tills lunch, så jag fixade lite att äta till oss. Efter vi lekte en stund, byta kläder för han hade mat över hela han, så somnade han igen. Och då kom min värdmamma hem, och tog över. Dom skulle alla åker och hämta tjejen och sen åka och handla lite. Så jag fick lov att göra vad jag ville, så jag tog bilen till walmart och kolla in det. Det var mycket större än det i New York och jag gick vilse hela tiden. Men det blev lite inköp, lite saker jag behövde i alla fall.


Hitta lite sharpies som stod på min inköps lista. Nu kan jag måla så mycket som jag vill. Gjorde en snabb Hello Kitty till tjejen eftersom det är hennes favorit. Hon blev jätte glad och släppte inte tagit av den förens det var dags för att gå och lägga sig.

Hitta ett nagellack som jag kollat in på internet, så passa på att köpa det nu när jag ändå var igång. Sen ut över detta köpte jag One Directions nya skiva, den fick åka in i bilens stereo direkt. Lite godis, eller mycket! Så nu ska jag ha så jag klarar mig ett tag, och mitt svenska godis räddas. 

Sen satte jag mig vid poolen, 30 grader idag så jag ska inte klaga. Lite kallt i poolen dock så något dopp blev det inte, får nog vara varmt några dagar nu så att poolen värms upp. Men det är nästan så man inte kunde vara i solen en lång stund innan svettet rann på en. 


Sen på kvällen åkte alla tjejer och lilla killen till den mexikanska restaurangen som vi var på i söndags. Farmor och gamle faster var sugna på mexikanskt. Värdpappan hade en arbetsmiddag. Men dom hade en annan meny än förra gången? Jag blev jätte chockad först, haha. Men maten var lika god som förra gången. restaurangen ligger nära också. Man ser vårt hus där ifrån men man måste köra runt allt för att komma dit. 

Men nu ska jag kolla lite tv, och dra mig till sängs. Precis blivit av med min förkylning och nu känner jag att den kommer igen. Är nog för jag är med killen hela tiden och han har varit förkyld sen jag kom hit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar