onsdag 14 januari 2015

Cold Cold Texas

Då var ännu en skoldag avklarad, idag gick jag från 9.30-12.30. Lagom dag om jag får säga så, börjar inte för tidigt och har nästan hela dagen på mig att göra annat. Hade en gammal 81 årig lärare i geografi idag och tror aldrig jag skrattat så mycket under en lektion, han sa själv "jag må vara gammal med jag tycker ändå om att ha skoj." Så tror det kan bli en rolig kurs. 

Det är så himla kallt här. Idag när vi åkte hem till Oscar efter skolan var det 37 f, och jag kan väl säga att 32 och 0 gradigt i celsius. Men jag tycker det kan bli varmare nu så jag inte behöver ha på värmen så mycket i lägenheten, kommer få rekord hög el räkning denna veckan. 
Men jag spendera sedan dagen hemma hos Oscar. Han beställde en ny laptop/surfplatta idag, surface pro 3 så jag har bara hört han prata om den hela dagen, han längtar så tills på torsdag då den ska komma. Det gör jag också för då kan ha sluta snacka om den. Tror nästan han pratat om den nonstop sen lördags. Sen längtar jag väl också lite för han sa att han skulle installera Sims 4 på den, haha. Men nu ska jag snart gånoch lägga mig. Imorgon bitti ska jag gå till lägenhets kontoret och hämta ett paket jag fått, måste även säga till om min brandvarnare som tjuter hela tiden för ingen anledning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar