fredag 23 januari 2015

Saker Elin vill ha. del 1

Okej så nu börjar jag på min nya kategori. Saker Elin vill ha (men har inte råd med för att hon är en college student! haha)
Ni ska kunna klicka på bilderna för att se allt bättre.
Först börjar vi med ett par mjukisbyxor från Adidas. Smalare model och jag älskar färgen på dom!  Sen har vi ett lakan sätt, vita med guldiga prickar. Lite roligt att variera men lite roligare för annars har man ju bara enfärgade.


Sedan en liten väska från Juicy Culture. Kan ju aldrig gå fel med en sån här! Ett mjukis set från Pink av Victoria Secret. Ser skönt för en dag när man inte planerar att lämna lägenheten och bara mysa i den. 

Sen kommer vi till skor! Först ett par av Ugg's. Tycker dessa är söta med rosetten. Jag har ett par vanliga uggs men kunde inte motstå detta paret!  Sen ett par regnstövlar från Hunter. Skulle jag behövt idag!



Sen har jag hamnat lite i ett Kate Spade humör då jag bara vill ha allt från det märket. Som denna söta klockan, jag brukar inte använda klockan men jag skulle inte ha något emot denna söta saken. Sedan en sak som jag skulle behöva, en söt litet pennskrin! Det behöver väl en college student?!




Kate Spade gör nästan allt möjligt. Serviser som ni kan se här ovan. Både glassen och servis setet är ju himla fina! 


Eller kanske en liten luftballongs väska? Jag erkänner att jag vill inte ha denna precis men det är ju en liten rolig väska! Ringen är ju också fin, älskar allt med rosetter!




Avslutar med två Kate Spade väskor, enkla väskor som funkar till allt, precis som jag tycker om mina väskor!

Men hoppas ni tyckte om detta inlägget, jag tycker i alla fall om att drömma bort mig om att jag hade pengar så jag kunde köpa allt! Något av det jag visa nu som ni kunde tänka er vilja ha? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar