tisdag 27 januari 2015

Sjuk igen

Idag var det dags för skola igen. Solen sken och jag cykla till skolan för första gången denna terminen. 

Åt lunch ute när jag kom till skolan. Det är inte alltid det är 20 grader i januari. 
Tyvärr mådde jag inte så bra. Hosta och halsont som bara blev värre och värre. Tog mig igenom alla lektioner i alla fall. Fick en sån hostattack under engelska prov och läraren bara kollar på mig och säger "när man hostar så är det ofta ett tecken på att man inte kan svaret."
Men i slutet av sista lektion kände jag mig helt febrig så Oscar erbjöd sig att komma och hämta mig, sen var det bara medicin och sängen som gällde. 

Mår lite bättre nu, inte super men bättre i alla fall. Så jag sitter och äter en kyckling macka och kollar på "the fosters". Ska se on jag kan få lite läxa klart också, hade denna planen att försöka göra en del av engelsk läxan varje dag så att jag inte behöver göra det hela helgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar