måndag 26 januari 2015

söndags läxa.

Jag sitter fortfarande och gör läxor precis som jag gjorde igår. Verkar aldrig bli klar med det, och imorgon är det dags för skola igen vilket betyder mer läxor! Får snart spel på engelsk läraren, jag har nästan suttit och gjort läxor tre dagar i streck nu och är fortfarande inte klar. Som tur va ser det ut som på vårt schema att efter jag är klar med det jag jobbar med nu så kommer det inte vara lika mycket läxor per vecka. Hoppas på det i alla fall. 

Sitter i alla fall och försöker skriva på en sketch över första stora uppsatsen. Vet inte riktigt vad han vill att den ska innehålla. Den måste klara 600 ord gränsen, och det är första av 3 versioner av själva uppsatsen som ska lämnas in. Så jag måste på något sett skriva något som jag kan förbättra 2 gånger? Brukar inte funka så för mig när jag skriver uppsatser. Jag ändrar och fixar under tiden jag skriver men det kan jag ju inte precis göra nu. Antar att jag bara ska skriva på och strunta i om jag märker grammatiska fel och liknande. För han sa efter andra utkastet ska man börja kolla på grammatiken och liknande. 

Men jaja, tänkte bara slänga in en litet inlägg. Sitter här med lite gott snack och försöker få det här klart snabbt så jag kan göra något roligt som se en film eller något senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar