fredag 6 februari 2015

Squirrel!

Ännu en skolvecka är över. Stanna hemma i tisdags eftersom jag inte mådde bra alls. Men dom andra 3 dagarna har varit som vanligt, skola och läxor. Hade ett matte prov i Onsdags, kände att allt var rätt förutom en fråga som jag försökte lösa så många gånger så till slut skrev jag bara det jag kom fram till mest. Men så klart så fort när jag lämnat in provet och gick ut till parkeringen för att vänta på Oscar så kom jag på svaret, typiskt. 

Tycker alla ekorrar är så söta, hittar dom ofta i trädet utanför min lägenhet. 

Historia lektionen var inställt igår så istället fick vi ett prov på internet att göra. Klara det med ett fel så det var inte så dåligt. 


Börja på mitt donuts ljus, får hela lägenheten att lukta som ett bageri. Jag vill bara baka massa! 


Igår efter skolan åkte jag hem till Oscar och fick där god lunch från Chick-fil-a. Måste vara det godaste friterade kycklingen någonsin. Kolla på criminal minds, och fick lite läxor gjort. Idag står inte så mycket på schemat, så det blir nog att kolla mer criminal minds. Har bara 9 avsnitt kvar dock av dom på Netflix. Så sen måste jag hitta någon ny serie att kolla på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar